Retouren en terugbetalingen

Deze overeenkomst is voor het laatst gewijzigd op 22 July 2024.

Retour- en Terugbetalingsbeleid

Wij hopen dat u volledig tevreden bent met uw aankoop bij Flip Auto Parts. Mocht u om welke reden dan ook niet tevreden zijn, dan doen wij ons best om het probleem op te lossen. Ons team staat voor u klaar om u te helpen via e-mail op [email protected]. Om een retour te verwerken, raden wij u aan om ons retour- en terugbetalingsbeleid door te nemen. De volgende voorwaarden zijn van toepassing op alle producten die bij ons zijn gekocht:

Uw recht om uw bestelling te annuleren

Voor aankomst:

U heeft het recht om uw bestelling binnen 12 uur te annuleren zonder opgave van redenen door een verzoek via e-mail te sturen naar [email protected].

Na aankomst:

Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, dient u ons op de hoogte te stellen van uw beslissing door middel van een duidelijke verklaring waarin het volgende wordt aangegeven:

  • Ordernummer
  • Aankoopdatum
  • Factuur
  • Reden van retournering
  • Foto van het artikel als het niet overeenkomt met de beschrijving op onze site

door een verzoek via e-mail te sturen naar [email protected].

De deadline voor het retourneren van een artikel is 24 kantooruren na onze goedkeuring.

Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde goederen een terugbetaling uitvoeren. Wij zullen dezelfde betaalmethode gebruiken die u voor de bestelling heeft gebruikt en alleen de verzendkosten in rekening brengen die niet kunnen worden terugbetaald.

Voorwaarden voor retourneren:

Zorg ervoor dat de goederen in aanmerking komen voor retournering door ervoor te zorgen dat:

  • De goederen zijn ontvangen binnen de laatste 14 dagen
  • De goederen zich in de originele verpakking bevinden

Goederen die niet geretourneerd kunnen worden:

  • Goederen die volgens uw specificaties zijn vervaardigd of duidelijk zijn aangepast
  • Goederen die van nature niet geschikt zijn voor retournering, snel achteruit gaan of waarvan de vervaldatum is verstreken

Wij behouden ons het recht voor om de retourzending van enige merchandise te weigeren die niet voldoet aan de bovenstaande retourvoorwaarden naar eigen goeddunken.

Retourneren van goederen:

U bent verantwoordelijk voor de kosten en het risico van het retourneren van de goederen aan ons. U moet de goederen naar het adres van de afzender sturen als dit op het pakket aanwezig is of via het e-mailverzoek naar [email protected] met vermelding van het betreffende bestelnummer. Wij zijn niet aansprakelijk voor goederen die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens het retourneren. Daarom raden wij u aan om een verzekerde en traceerbare postdienst te gebruiken. Wij zijn niet in staat om een ​​teruggave te verstrekken zonder daadwerkelijke ontvangst van de goederen of bewijs van levering van de geretourneerde zending.

Contact met ons opnemen:

Als u vragen heeft over ons retour- en restitutiebeleid, neem dan contact met ons op via [email protected].

Menu
WhatsApp 24/7
+39 (379) 125 2020